Välkommen till min "nya" blogg!

image5


Gomorron på er alla!


Har just vaknat, sov inget vidare, men sånt är livet. Hoppas ni sov bättre? Jo, nu har jag bytt blogg så att säga, vilket kanske kan verka konstigt för somliga, men den första var liksom mer för att testa på bloggandet. Sedan när jag märkte att jag gillade det, så ville jag börja om från scratch och försöka göra det bättre.

Och det är upp till er att tycka till om jag lyckats med det eller inte!:)  Något som borde ändras ännu mer kanske?

En hel del kommer jag bara att flytta över från den andra bloggen, så somliga saker kommer att vara bekanta till en början, men jag kommer också att lägga in nytt. Fokus kommer att ligga på film, kändisar, humor och så en del böcker och vardag.

Ha en riktigt toppenbra dag mina vänner!:)


Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0