Fika fika fika!

Det blev mycket fika idag - men sånt gillar jag!:) Träffade bland annat min gudmor på stan och satt och pratade över varsin cola + smörgås/wienerbröd. Jättekul att se henne igen!:)

Igår. Vad gjorde jag igår? Ja, haha, det var ju Konstens natt på kvällen! For ganska sent in till stan, för tänkte aldrig orka åka hem från Vörå - satt så bra där:) Men hursomhelst, Minna Ö kom till mig, åt lite snacks och stack in till centrum. Massor med folk som vanligt! Konstens natt kan jag förresten säga att är ett årligt evenemang här, där det hela dagen ordnas en massa kulturellt kul på stan. Inget inträde någonstans heller!

Vi gick till krogen, men såg inte så många bekanta. Kändes som rejäl fjortis-stämpel på stället! Såg en massa såna som man bara minns som riktiga småungar och plötsligt var de på krogen - jag och Minna kände oss smått gamla, nästan...

Just nu sitter jag hemma och tar det lugnt, blir antagligen film ikväll. Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0