Film: What Happens In Vegas...

Joy och Jack träffas i Las Vegas där de båda försöker dränka sina sorger. Efter en natt full av fest och sprit, vaknar de upp och märker att de i fyllan har gift sig med varandra! De enas genast om att skilja sig, men sekunden därefter vinner Jack tre miljoner dollar och Joy ser då en chans att få en del av pengarna. Skilsmässoadvokaten låter dem dock inte slippa undan så lätt, utan tvingar dem att leva ihop som gifta under sex månader och verkligen jobba på sitt äktenskap. Det är bara det att Jack och Joy verkligen hatar varandra...


En lättsmält och underhållande film.
Fast den var inte alls lika bra som jag hade hoppats, eftersom det mesta kändes som att jag hade sett det alltför många gånger redan. Men den är trots allt sevärd, även om det finns betydligt bättre komedier att roa sig med!

År: 2008 Huvudroller: Cameron Diaz, Ashton Kutcher, Rob Corddry, Lake Bell Regi: Tom Vaughan




Köp dina filmer här!

Kommentarer
Postat av: anna

ja dne är ju ganska förutseende, men ändå ganska kul tycker jag :)

2008-08-21 @ 11:51:59
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja visst är dom snygga! I like! Tror jag sprängde mina gamla nu när vi var på semester,så det kan behövas nya :)

2008-08-21 @ 11:55:49
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0