Film: You Me And Dupree

Carl och Molly är nygifta, när Carls bäste vän Dupree, flyttar in. Han har förlorat både sitt jobb och sin lägenhet efter att han deltagit i Carls och Mollys bröllop. Det hela skär sig direkt, eftersom Dupree tar allt med en klackspark, är emotionell, ansvarslös och en riktig livsnjutare. Carl och Molly däremot, är mera "vuxna." Frågan är hur mycket av Duprees galenskaper de kan stå ut med och hur mycket dennes vänskap verkligen är värd för Carl?

Det blev tydligen mycket Wilson och Hudson idag. Hursomhelst, så innan jag kollade den här filmen, var jag helt säker på hur handlingen skulle vara. Men där tog jag fel! Den var inte så förutsägbar som jag hade trott och konstigt nog så störde det mig lite. För jag hade förväntat mig en sak och fick något annat. Förstås är det bra när sådana här filmer också kan överraska ibland! Helt okej film och en riktig Wilson-klassiker!

År: 2006 Regi: Anthony Russo, Joe Russo I huvudrollerna: Owen Wilson, Kate Hudson, Matt Dillon, Michael Douglas



Köp dina filmer här!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0