Tjingeling!


Hej allihopa! Hoppas ni sovit gott? Efter några soliga dagar regnar det här igen. Men i och för sig har jag ju som vanligt historiken att fixa på, så hade ändå inte tänkt tillbringa särskilt mycket av dagen utomhus:) Känner mig som en zombie idag, r-i-k-t-i-g-t trött...
        
Brorsan kom hem med lördagens raketer igår. En hel plastkasse full! Så det blir definitivt fyrverkeri på lördag - härliga tider! Och då ska det käkas kräftor tills vi spricker - och räkor! MUMS!:)

Nu ska jag kila upp till köket och dricka två stora muggar kaffe ( kaffoman till tusen! ) och sedan ska jag svara på era kommentarer innan jag sätter igång med att skriva!

Ha en underbar dag!
Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! Fram till kl 15 så kommer min dag att vara bra. Sen ska jag jobba samt ha jour på jobbet. Mindre kul kanske. Men att fylla år nu är inte samma sak som att fylla år när man va liten, tråkigt nog. Kram kram!!

But I´m gonna party like it´s my birthday anyway =)

2008-08-28 @ 08:11:09
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-08-28 @ 16:06:46
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0