" Änglar och Demoner " blir film!

Ännu en bok av Dan Brown, författare till " Da Vinci-koden, " håller på att spelas in. Där kommer Tom Hanks fortsättningsvis att vara med och även Stellan Skarsgård! Filmen har Sverigepremiär den 15 maj 2009, så vi får ju vänta ett bra tag ännu...Men samtidigt har jag inte alltför höga förväntingar på den. Jag älskade nämligen boken " Da Vinci - koden, " men filmen var så tråkig att jag var nära att somna på bion...Får hoppas att " Änglar och Demoner " är bättre!

Eller vad säger ni?

Var med och tävla om vackra halsband från NetGlitz här och lyxiga produkter från Lancôme här!



Kommentarer
Postat av: Nea.

Tackar du, och tack detsamma^^

2008-07-04 @ 22:52:02
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Miilo

Tack igen :)

Okej, själv är jag bosatt nästan så längt söderut man kan komma, i hålan Karis.

Jag jobbar i S-market matbutiken i kassan och med min tur har jag bara en massa kvällstider. Tack och lov slutar jag relativt tidigt imorgon (kl 17) så jag hinner ta mej ner till Hangö och regattan ^^

2008-07-04 @ 22:52:56
URL: http://linneaterese.blogg.se/
Postat av: Karina

Jag håller med, filmen var ganska trist faktiskt... Jag hade helt klart högre förväntningar, men det var väl det som var felet kanske... när nästa kommer ut så får jag väl hoppas på en dålig film :) Hehe.

2008-07-04 @ 23:25:39
URL: http://fager.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0