Boktips: Är det någon där?

Det här är den fjärde boken i serien om de fem systrarna Walsh. Denna gång är det den nästyngsta, Anna, som står i fokus. Hon har varit med om något hemskt, något som man inte får veta helt säkert vad det är förrän mot mitten av boken. Hon är rejält skadad och har spenderat en tid hemma i Irland hos sin familj för att återhämta sig. Nu känner hon dock att hon måste tillbaka till New York och till sitt jobb hos make-up-märket Candy Grrrl. Men framför allt måste hon tillbaka till Aidan. Hon helt enkelt måste hitta honom och prata med honom! Det blir dock lättare sagt än gjort...

Jag älskar böckerna om systrarna Walsh. Trots att de är tegelstenar så blir de aldrig tråkiga och humorn och språket är klockrent! Jag beundrar verkligen Marian Keyes sätt att berätta!:) Hennes övriga böcker är jag inte lika förtjust i, men de här är verkligen läsvärda och just den här boken är den absolut bästa hittills! Läste den nu för andra gången...

Författare: Marian Keyes



Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Hååller med, skulle man inte tacka nej till :)

Hoppas du haft en fin dag!

2008-07-21 @ 21:49:14
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Josefin

läget?=)

2008-07-21 @ 21:59:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

jag älskar den boken! tänkte tipsa om den på min blogg jag med!

ja, visst är klänningen superfin. riktigt enkel men supersnygg.

2008-07-22 @ 10:15:10
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0