Gonatt på er!




Wow, jag säger gonatt före kl 12  ( 2 minuter ), inte illa för att vara jag!:P
Det var relativt lugnt på jobbet idag, men tycker fortfarande det finns flera saker
som är betydligt bättre ordnade på jobbet hemma i Finland...
Men men, man vänjer sig! Så fick jag jobba med Merli idag också, vilket
var kul!

Hade tänkt kolla skräckfilm, men går nog och lägger mig. Urtrött! Får kolla imorrn
bitti istället. Dessutom krånglar nätet något otroligt! Hade tänkt svara på resten
av kommentarerna osv, men icke - nätet vägrar!

Så nu ska jag sova!
Natti natt allihopa, tuuusen tack för era kommentarer = guldkant på dagen!

KRAM!

Var med och tävla om vackra halsband från NetGlitz här och lyxiga produkter från Lancôme här!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar: Tack så hemskt mycket! Det värmer verkligen :) Hoppas att du får en fin dag du med!

2008-07-04 @ 00:57:57
URL: http://stephoe.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0