Grattis Syrran!



I dag har den äldsta av mina lillsyrror tagit ännu ett efterlängtat steg närmare "vuxenvärlden."
Hon fyller nämligen 19 år.
Jag skulle kunna dra en del väldigt underhållande historier om henne från de dagar då hon var en liten
söt lintott, men jag tror jag skippar det. Kan bli livsfarligt att komma hem till Finland nästa gång annars:P *hehe*

Hursomhelst, så fyller snyggingen Sanna idag. Jag messade åt dej imorse, men skriver det här ännu en gång:

MEGABAMSESTORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!:D

Hoppas du har haft en superb dag!!!

Glöm inte att jag fortfarande är 2 år äldre än dej, moahahah!

Drösvis med BAMSEKRAMAR till dej!!!





( oroa dej inte Fia, du och Sanna är på delad 1:a plats!:)


Nu är det sista dagen ni kan tävla om produkterna från Lancôme! Fram till midnatt, så knappt 1,5 h! Passa på!:)

Tävla här!






Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0