Hallooja!

Hej på er!

Har haft fullt upp i dag och igår. Jobb igår och sedan till Skansen, jättefint väder så det var kul att vandra runt där. Åt Sauvas ( visst heter det det? ) och brända mandlar. Såg inte så mycket av allsången, fast hörde ju allt ( men tycker det är betydligt bättre på TV!? ) och såg E-type och The Poodles på genrepet.

I dag har jag varit ledig så vi har varit effektiva till tusen:

- Fjärilshuset, vilket var riktigt intressant och jättevackra växter och fjärilar!
- Vasamuséet - också intressant, trots att jag i allmänhet inte gillar muséer.
- Aquaria - intressant, men förvånande litet...
- Nordiska muséet - intressantare än jag hade trott, så nöjd även med det!
- Junibacken - sagotåget var en av dagens höjdpunkter! Skulle ha varit ännu roligare om jag hade varit 10 år yngre...

Nu på kvällen har vi fixat tacos - mums! Sitter och kollar på min favorit " My Family, " som bäst:)

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0