Kvällsyrande och kattungar

Kom just hem från stan. Yrade runt där med Minna. Drack lite cider i parken och pratade om ditt och datt. Tre finska killar kom och satte sig på bänken mitt emot och började grilla - de bjöd på chips och korv, men vi var inte särskilt hungriga. Snällt av dom i alla fall^^

Sedan vandrade vi runt, gick till Olli's och satt där en stund, men vääääldigt folktomt. Tillslut ville Minna ha något salt, så vi tog en sväng via Mc Donald's innan vi fortsatte till ABC där jag köpte mitt frukostmüsli ( på bilden ). Inget folk nånstans dock...tyyypiskt! Men kvällen var riktigt trevlig ändå!:)

Nu ligger vår katt Findus och försöker pressa ur sig en hel hög med kattungar här hemma. Hon ser ut som en tunna, men det verkar vara något fel eftersom vattnet har gått och inga ungar kommer trots att det har gått flera timmar. Börjar bli orolig för hon är så otroligt gosig och jag vill inte att det ska hända henne något!!

Hoppas verkligen att det går bra...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: ååh har aldrig ätit hembakad daimtårta. men gud vagott det låter :D

vad kuuuul :)

Allt bra med dej annars?

godnatt

2008-07-23 @ 23:50:01
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Jannike

fin blogg du har!!!!!!!!!!!!!1

2008-07-23 @ 23:59:06
URL: http://kay.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0