Mooooorning!



Heeeeej!

Uppe med tuppen som vanligt...hur har ni sovit?
Vi var och kollade på marsvin igår, Jim blev heltokig i honorna - surpriiiise!
Och efter en del funderande så kom vi fram till att ta en av tjejerna, men
jag kommer att hämta henne först när jag är tillbaka i Stockholm om 3 veckor.

Det blev ingen bio - jag var alldeles för trött, så vi tar det idag istället.
Tog en hemmakväll istället och jag somnade framför film. Därför blev
uppdateringen här inte alltför aktiv...

Ska strax till jobbet - sista dagen för sommaren!:)

Ha en toppenbra dag pussgurkor!
Kraaaam!

( shit vad morgonkaffet blev starkt! )

Kommentarer
Postat av: Josephine

Oj så rörliga bilder du har på din blogg:) Jag är så dålig på att uppdatera utseendet på min blogg, borde väl få lite ork någon dag..

Jag har bara 3 dagar kvar på jobbet och är SKITGLAD över det:D! Hur är det med dig då?

2008-07-18 @ 13:31:09
URL: http://mumintroll84.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0