Barnsligt humör i dag

R.I.P - vindsnurra

Mamma satt och gjorde en banderoll till fotbollsmatcherna som de ska till i Enköping ( hon och min lillebror ). Min vindsnurra åkte in i banderollen. Hmm, det där lät konstigt. Stången till snurran återanvändes till banderollen och snurran finns inte mer.

Av de få saker jag gjort som liten. Inte konstigt att jag inte pysslar längre - haha!:) Det står iaf "Evelina" med tusch på stången!:D Fast, det täcktes nog med tyg tror jag...

( Jag hoppas ni läser med en nypa salt, banderollen blev jättefin - har en väldigt händig mor! Så den blev betydligt bättre än min fula snurra!:)

Är hellöjlig i dag, bara flabbar och fånar mig! Ni får ursäkta:P

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0