En tårtig dag med muffins!


Hej hopp i galopp, eller nåt!:)

Har haft fullt upp hela dan i dag också, så därför har det inte blivit något bloggande. Hur som helst, så har vi varit på kaffe till en äldre men otroligt pigg och hurtig dam som jag känner. Åt jättestora chokladmuffins - urmumsigt! Sedan kom en bekant på besök och överraskade med att ha med sig födelsedagstårta eftersom han fyller år senare i veckan - också urmumsigt!:) Efter det kom Mamma hit en sväng och kollade lägenheten och efter det följde jag med henne till färjan. Där såg jag brorsan också av och an. Han hade fått blåöga...han hade stått i mål under en match och när han gjorde en räddning så kastade han sig över bollen och landade på mage i gräset och så hade en annan råkat sparka honom rakt i ögat - ouch! Snacka om att det var tur att inget värre hände!

Ska försöka sova nu. Härligt väder har det varit i dag, hoppas ni haft likadant? Värme och sol!:)
Okej, Evelina ska ta sig till badrummet nu och borsta gaddarna. Det blir tidig väckning imorrn eftersom min morbror och morbrorinna tar morgonfärjan tillbaka till Finland! Då blir det tomt i lägenheten igen...lite fööör tomt...jag får ta och ringa Merli och tvinga hem henne på kaffe och tårta!:D

Sov riktigt sött mina vänner och ha en underbar dag imorron!
Kramar om!:)

Glöm inte att ni fortfarande kan tävla om lyxiga produkter från Lancôme här!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0