Jag har en jättestor säng!

Ibland är det kul att lyssna på barnens diskussioner på t-banorna. Ibland däremot, när de hoppar och klättrar på bänkarna och skriker så att ens trumhinnor spricker är det inte lika kul...

Idag var det i alla fall en liten kille på t-banan som försökte övertyga sina kompisar om hur bra hans säng är:

" Jag har en jättestor stäng! "
" Har du? Hur stor då? "
" Den är jättestor, alla ryms i den! "
" Åååh! "
" Ja, den når nästan ända upp till taket! "
" Åååh! "
" Så varje morgon då jag vaknar dunkar jag huvudet i taket! BOINK! "


Heh......jag tror jag föredrar en låg säng i så fall...

Kommentarer
Postat av: marlouk

Sovit dåligt, orsaken framkommer i det jag lånar av Titti på bloggen.fi:

Jag ligger här i min säng och tänker på natten som varit. Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig. Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme. Det som hände emellan oss i natt finns i mina tankar. Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning. Det enda som fanns kvar efter dig på morgonen var minnet och fläckarna på lakanet. Nu i natt väntar jag på dig klarvaken och förberedd. DIN SATANS MYGGA!

2008-06-16 @ 08:55:00
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0