Party Party!

Här är lite bilder från helgen och eftersom jag hade glömt kameran i Sthlm, så har jag lånat alla foton av Mirre.



Det började med förfest hos Minna i Vassor. Urkul var det!:) Första bilden är det nästan hela Da Gang och på den andra är det Sandra och Mirre. Hehe.



Sandra och Jannika.



Jag och Mirre försööökte ta lyckade foton, haha, tydligen lyckades åtminstone ett - med lite hjälp. Minna ligger på gräset och njuter av sin...lonkero?:)



Jag och Minna.



Vi satt en stund ute på gräsmattan, blev en aaaning myggigt dock, så fick lov att flytta inomhus ganska så snabbt.

Tack tjejer för en heeelkul kväll!:)


Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0