Film: She's All That

image396


Efter att Zach blivit dumpad av sin flickvän, slår han vad med sina kompisar om att han kan förvandla vilken tjej som helst till skolbalens drottning. Den tjej som kompisarna väljer ut åt honom, är Laney, skolans absoluta nörd. Zach tar sig an projektet och det visar sig bli helt annorlunda än han tänkt sig, eftersom det bakom Laneys nördiga yta, döljer sig en väldigt vacker tjej...

Jag har tidigare sett snuttar av den här filmen och av någon anledning fick jag för mig att nu kolla hela. Men jag säger bara: Skippa! Tråkig och ooolidligt förutsägbar. Känns som man redan hade sett den många gånger om, eftersom den över huvudtaget inte kommer med något nytt.

År: 1999    Huvudroller: Freddie Prinze Jr., Rachael Leigh Cook, Jodi Lyn O'Keefe, Paul Walker    Regi: Robert Iscove


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Kan tänka mig det, orginalen brukar ju vara bättre.
Haha, lite kul är den filmen men VÄLDIGT förutsägbar.

2008-05-18 @ 11:32:47
URL: http://froggie.blogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0