Hallåå där!

Tjingeling!


Det var ett tag sedan. Hade en helt galen helg med flytten, vi körde runt hela Stockholm och hämtade upp möbler och så en sväng till Ikea också förstås. Har fortfarande inget internet, trots att de lovade att jag skulle få det i måndags...hmm...Men nu är jag hemma i Finland och kan surfa runt på nätet hur mycket jag vill! Bilder av lägenheten kommer senare, när jag är tillbaka i stoorstaden...

Som sagt så har jag världens bästa Mommo och Moffa som var hos mig i hela fyra dagar och körde runt runt efter möbler och grejer hit och dit och hjälpte mig att bära in alltihop och få i ordning!:) Skulle ALDRIG ha klarat det utan er!


Jag var nära att missa båten igår
- först jobb, där var det lugnt, inte svårt alls.:) Efter det for jag till Gullmarsplan från Blackeberg för att möta Ammi från klassen. Vi for till den gamla lägenheten för att hämta soffan - som inte blev såld - och for och dumpade den. Sedan, skulle jag hem efter mina grejer och därefter till Värtahamnen och ta Silja Line hem till Finland...Det blev tajt i eftermiddagstrafiken kan jag säga, men vi hann!:)


Hade en rysk guide som "roomey" på båten, hon var inte särskilt pratsam av sig, men det gick bra att dela hytt. Jag satt mest och kollade film i laptopen - vad annars?:)

Nu ska jag lägga upp lite filmtips och sedan blir det nog att krypa ner i sängen tror jag...

Kommentarer
Postat av: Mirjam

hej välkommen hem! Låter som en stressig vecka... alltid mycke när man ska flytta. Har du fått mitt mess?

2008-05-29 @ 21:17:13
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0