Jag vill ha sooovmorgon!

image380


God morgon mina vänner!

Uppe tidigt i dag, för att hinna till arbetsintervjuerna. Det kommer att gå jättebra - har bestämt det nämligen:) Ska åka i god tid eftersom mitt lokalsinne inte är det bästa, så behöver lite extra tid på mig att hitta dit.

Regnar där ute, urk. Meeen, har ju paraply...heh och vem vet, kanske det slutar innan jag ska iväg? ( gäller att tänka positivt, hehe )


Efter intervjuerna ska jag ta en fika med Antonia, ska bli jättekul! Sedan hem och städa det sista och sedan efter morbror till T-Centralen!:)

Hur ser era planer för dagen ut?

Ha det superbt alla pussgurkor!:)

Kommentarer
Postat av: marlouk

Godmorgon!
Maskottillverkning! DEt står högst uppe på göra listan idag.Här är vädret superbt! Lycka till idag!

2008-05-16 @ 06:27:26
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0