Jobbintervjuer!

Det blev lite bloggande igår. Var i full gång från halvsex på morgonen tills det att jag somnade kl 12 på natten. Mest yrade jag runt, hit och dit.

Först till intervju ett. Dit kom jag fram kl 9:30. Allt verkade jättebra, personalen var trevlig och stället var trevligt. Och hon jag talade med sa att jag högst troligt kommer att få jobba där:)

In till stan på lunch vid Mc Donald's - lika "gott " som alltid.

Sedan iväg på nästa intervju. Jag skulle vara där kl 14, men kom dit en kvart tidigare. Kvart ÖVER två, satt jag fortfarande och väntade. Hade meddelat åt 2 typer att jag var där, men ändå hände inget så tillslut sa jag att nu går jag, kan inte sitta här hela dagen.

först ringde de efter den där kvinnan som jag skulle prata med. Hon var INTE trevlig. Och inte ett enda leende eller något under hela tiden jag var där - från NÅGON. Sjabbigt ställe också. Bläh!


Så får verkligen hoppas att jag får det första jobbet!

Kommentarer
Postat av: marlouk

Håller tummarna för att du får jobba på första stället!

2008-05-17 @ 07:39:52
Postat av: Mommo

Verkar som om de inte vill ha någon hjälp till det andra stället. Hoppas att du får det första. Lycka till!

2008-05-17 @ 08:14:55
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0