Verkligt slö dag...

Usch, nu får jag ta mig i kragen och faktiskt göra nånting! Har packat ihop grejer, det har jag, men inte så mycket annat. Borde skriva mera. Och den här sjukan, fattar inte varför den aldrig försvinner helt och hållet? Är dov i skallen i dag och har jätteont i halsen...


Nu regnar det, bara öser ner...men sommaren kommer snart, det gööör den!:)

Fick förresten just mejl från det andra jobbet jag var på intervju till, det bra stället, de vill att jag kommer på introduktion bl.a. samma datum som den där haggan ville ha mig och provjobba till det där hemska stället...

( Förresten, trudelutten som spelar, är från ett inlägg längre ner! )

Kommentarer
Postat av: Lexie

tycker du ska gå på det bra stället och inte det hemska stället :)

2008-05-20 @ 14:24:05
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: marlouk

Nu slipper du ju fundera, bara att säga nej kan inte till det hemska!

2008-05-20 @ 14:28:44
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0