Filmer i mängder!

På grund av mitt tröga internet har jag ju inte kunnat blogga regelbundet på ett bra tag nu. Men nu är jag igång igen som sagt och under tiden som jag har haft paus har jag hunnit se en heeel massa filmer! Så det kommer att komma massor med tips på sådana nu. Om ni funderar på om en film är värd att hyra eller köpa - kolla under kategorin Filmhyllan och se om ni hittar den där!:) Och om ni inte hittar den, så fråga - det kan hända att jag inte hunnit skriva om den ännu. Och om det finns filmer ni vill att jag tipsar om eller om ni själva har tips på suveräna filmer - så säg bara till! Sånt blir jag glad av!:)

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0