Goddagens!

Mitt internet fungerar äntligen som det ska igen. Hela månaden har det varit slöare än slött och det har tagit evigheter att skriva ett inlägg här - därför har jag varit en aning frånvarande. Igår var det Halloween, men inga spöken knackade på hos oss i alla fall, syyynd...Hur var det hos er? Sett några monster?:)

Däremot kollade vi skräckfilm, eller vad man nu ska kalla det, samt en thriller. Vi käkade chips, halloweengodis, salta kex och färskost och drack varsitt glas körsbärsvin. Sedan sov åtminstone jag gott hela natten, inga mardrömmar eller något. Natten innan hade jag den värsta mardröm jag nånsin haft, och de som känner mig vet att DÅ är det läskigt...

På skrivfronten går det framåt steg för steg, har just avslutat första versionen av 3:e kapitlet och påbörjat det 4:e. Jag har verkligen ansträngt mig, för min handledare ville ha mer miljö och lugna avsnitt där man lär känna karaktären och jag vill mest ha action hela tiden. Men nu, gott folk, har jag skrivit ett heeelt kapitel där man bara lär känna personen ifråga - med vissa komiska inslag:) Får hoppas handledaren blir nöjd! Idag skriver jag vidare, medan Sandra är på hälsomässa och ska spå sig och sånt. Får se vilka mörka främlingar spågummorna berättar för henne att hon ska träffa!:) Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0