Goooomorron!

Hoppas ni alla sovit gott? Jag hade en helt galet stressig dag igår, så därför hann jag inte skriva här. Fixade på pappas farsdagskort hela dagen och försökte få det färdigt i tid för dagens posttömning - vilket inte lyckades. Orsaken var att det var helt totalt omöjligt att få tag i mörkbrunt garn - eller något garn över huvudtaget! Hittade tillslut ett Panduro i Solna, men snacka om att jag rusade runt här och där och överallt före det!

Så har jag bjudit hem klassen till mig ikväll och eftersom farsdagskortet tog så länge, blev det att baka på kvällen, samtidigt som jag tvättade nere i tvättstugan och sprang upp och ner. Det blev havreflarn och pizzasnurror. Snurrorna var både jag och Sandra tveksamma till ett tag, eftersom jag lade för mycket fyllning, så det hela såg ut som en monsterkorv som spydde ur sig pizzafyllning, medan jag skar den i bitar...Men bra blev det iaf!:)

Nu blir det skola, tänker åka hem vid lunch efter att gästföreläsaren talat färdigt och slänga mig på soffan och sova ett tag innan klasskompisarna kommer! De sista pizzasnurrorna hade nämligen gräddat färdigt först kl 01:30 inatt...

Ha en kanonbra dag!!!!
Kram!:)

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0