Natten sveper bort dagen...

Det må vara tidigt ännu för att vara lördag, men det blev alltför lite sömn förra natten så ska ändå gå och lägga mig nu. Ska både till adventskyrka och gammaldags julmarknad imorgon så vill vara något så när pigg!:) Har varit en lugn dag. När det gäller boken har jag skrivit en del. Har tagit livet av några karaktärer - helt enkelt skalat bort dem, slopat dem - och så gott som börjat om. Jag började märka att jag inte skrev den story som JAG vill skriva och som intresserar MIG och efter en hel del underbara tips från Sophie och Thea på klassen så började jag om. Nu är det psykologisk skräck - precis det jag vill skriva om! Motivationen är på topp igen!:) Har också fått ett par uppdrag från en barntidning, som jag ska börja jobba på. Men nu - sova!

Natti natt snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jo det kommer gå jättebra alltså.. Har tre prov vecka 50 :p Och jag fattar väldigt lite på alla + har jag en massa andra uppgifter som ska göras.

Ha det bra!

2008-11-29 @ 23:25:07
URL: http://metalizer.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh, Twilight är så himla bra är fortfarande alldeles tagen av filmen även om jag såg den i torsdags! Du måste ta dig tid och titta på den jag lovar :)

2008-11-30 @ 03:22:41
URL: http://linneanarhi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja visst var dom :)

2008-11-30 @ 10:45:31
URL: http://jnnfr.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0