Tjenare!

Hur mår ni idag? Hoppas ni sovit gott under natten och kommit igång med den nya dagen! Själv har jag knåpat ihop en kolumn till dagstidningen hemma, ska strax mejla över den åt mamma som är min kritiska läsare innan jag skickar in mina texter. Igår kväll fixade jag ihop en julberättelse också, som jag ska försöka få publicerad i en barntidning hemma.

Ni får glömma det jag skrev i föregående inlägg om att mitt internet fungerar igen. Det funkade en kvart och sedan var allt tillbaka till det "normala." Det vill säga, det tar evigheter att ladda en sida och jag får glömma att läsa dagstidningar på nätet. Aftonbladet.se kommer inte fram på skärmen om jag så laddar sidan från tidig morgon till sen kväll...Börjar bli rejält irriterad nu! Så fort bindningstiden är över ska jag avsluta abbonnemanget - är så otroligt förbannad på det där bolaget, allt bara krånglar med dem hela tiden!

Vad ska ni hitta på för kul idag då?

Kommentarer
Postat av: M ommo

Oj,oj. Hur lång tid har du kvar av abonnemanget? Det var verkligen ett krångelverk.

2008-11-03 @ 14:11:24
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0