Det där med kapitel...

Hur är läget med er idag? Steg upp rätt sent idag, halvelva. Så det blev elva timmar sömn! Det behövdes verkligen. Men jag tror jag har ärvt vissa gener från min pappa - jag somnar nämligen alltid framför TV:n när vi kollar film på kvällen! Det spelar ingen roll om den är bra eller dålig, efter en stund - Zzzzzz.....Så blev också fallet igår kväll.

Idag blir det att jobba vidare på kapitel-upplägget i boken. Jag gör så att jag har en A4-sida för varje kapitel och skriver sedan i punktform vad jag vill att ska hända. När upplägget är klart är det bara att flytta runt händelser för att få det riktigt bra - det gäller att inte "fastna" i sin plan, inget är hugget i sten förrän texten är publicerad!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Alina

Nu kommer reprisen om tjejen med anorexia på 3an om du ville se! :)

2008-10-04 @ 14:26:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0