Söndagsfnatt!

Helluu!

Så var det söndag igen då. Jag vet inte hur det är med er, men när det gäller mig brukar söndagarna ofta bli slöa dagar när jag inte riktigt vet vad jag ska göra eller orkar göra något, så får jag fnatt istället, haha!:) Idag ska jag i alla fall ta mig i kragen och ha en ovanlig söndag - ska reda upp här i lägenheten och sedan ska jag sätta mig ner och verkligen skriva. Tänker strunta i om det blir dåligt, bara jag får nerpräntat något. Sedan får jag väl lov att printa ut allt på papper och sitta och skriva om det, men det är ju så det är - man måste skriva om och om och om igen...

Vad är era planer för dagen?


Kommentarer
Postat av: sabina

fin blogg du har! :)

2008-10-13 @ 15:58:14
URL: http://mittfuuckingliv.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0