Din fru vet inte om att du är transa?

Hej snyggingar! Sovit gott? Hade tänkt stiga upp kl 7 och vara effektiv, men när väckarklockan ringde blev det en-fem-minuter-till-ramsa och så vaknade jag 9:40 istället...Oops!

Glömde berätta en komisk grej från i lördags:

Jag och Sandra satt inne i tunnelbanevagnen och var allmänt slöa. Tåget stannade och nytt folk steg på. I ögonvrån såg jag att någon satte sig bredvid mig på andra sidan gången och samtidigt fick Sandra en konstig min i ansiktet. Jag försökte med egna miner fråga vad som var på gång  ( rycka-i-ögonbrynen-mima-ord-och-himla-med-ögonen-på-ett-frågande-sätt ). Jag förstod att det var någonting med personen bredvid mig, så diskret kollade jag dit, men såg inget särskilt - en helt vanlig medelålders man. Sandra visade med ögonen åt mig att kolla neråt. Så då gjorde jag det. Den vanliga mannen visade sig ha  svarta blänkande och spetsiga skyhöga stilettklackar på sig! Det blev kris kan jag säga, för jag tänkte börja gapflabba på direkten, Sandra visste inte vart hon skulle kolla och vi blev båda en aning röda i fejset. Som tur var skulle vi av strax därefter, annars hade vi nog exploderat! Oj va vi skrattade!:)

Jag har inget emot transsexuella eller någon annan sexualitet heller, men det kom liksom så plötsligt i lördags. Blev helt paff - en man i helt vanliga kläder, strumpor och slitna jeans och så höga stilettos till! Inte ens jag hade kunnat gå i de klackarna! Kanske borde lyfta på hatten åt honom?:)


Kommentarer
Postat av: angelica

oj, tack så hemskt mycket! ska genast kolla i din filhylla(hihi) och bokhylla.

tusen tack! :D

2008-09-16 @ 11:33:29
URL: http://anke.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv; Ja, bilen är inte något man skulle glida runt i frivilligt såhär på en tisdag ;)



2008-09-16 @ 11:41:44
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0