Helluuu!

Tjing tjing!

Idag har det varit både en slö och effektiv dag. Har städat lite skåp här hemma och diskat. Sedan skulle jag till banken och hämta ut min lön - som jobbet inte betalar ut till varken min bank eller mitt konto. När jag kom dit var det könummer 567 och jag fick nummer 618 - jiiihaa! Gick en sväng till bokhandeln och kollade och sedan tillbaka till banken. Satt och väntade i 40 min...när det äntligen blev min tur visade det sig att det ID jag hade med mig inte var tillräckligt så de vägrade betala ut några pengar åt mig...Gissa om jag blev glad? Not! Ingen snygg expedit var det heller, jag menar, hade det varit en vrålsnygg kille i kassan så hade det varit liiite lön för mödan i alla fall, haha!:)

Sandra har ännu inte kommit hem. Funderar på att köpa pop-corn till ikväll och kolla film, låter väl bra? Vad gör ni då?

Kommentarer
Postat av: Josephine

ID inte tillräcklig? Vad kräver de riktigt?

Jag förstår helt och hållet din frustration. Jag hade varit skitsur

2008-09-08 @ 18:49:36
URL: http://mumintroll84.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0