Nöden har ingen lag!

I lördags for jag och Sandra till Södertälje. Jag for i förväg och steg av tåget vid Södertälje Syd. Sedan tog jag bussen vidare och kände innan jag steg på bussen att jag borde gå på toan, men så tänkte jag att nej, bussen tar inte lång tid, jag kan hålla mig. Så jag hoppade på och for iväg. Innan jag stack hemifrån hade jag hällt i mej 3 stora muggar kaffe och den vanliga litern vatten. Det gick någon minut och jag började sitta alltmer ansträngt, efter ett tag började jag kallsvettas och kände typ blåsan mot sitsen under mig. Började må dåligt och kände mig blek. Satt och bad frenetiskt till Gud att vi snart skulle vara framme. Varje gång vi stannade för att plocka upp folk hade jag lust att ropa åt dem att skynda sig på!


Tillslut gick det bara inte längre.
Jag var tvungen att hoppa av och naturligtvis råkade det vara mitt ute i ett industriområde, men på avstånd såg jag en MAX, så jag började stappla ditåt, men märkte snart att jag inte skulle hinna. Då såg jag en bilbutik och for ditåt - men den var stängd! Jag tittade mig desperat runt efter buskar, träd vad som helst - men INGENTING! Bara en stor gård med väg runtom där bilar körde förbi....Snacka om jag önskade att jag hade varit kille då! Det var att hitta ett ställe eller att kissa på sig - så vad väljer man? Tillslut slängde jag mig ner bakom första bästa bil och tackade de högre makterna för att trafiken var gles och höll tummarna för att ingen skulle komma förbi. Det gjorde det inte, men nästa gång jag gick på toan hade jag en hel gräsmatta i trosorna...fräääscht!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, vilken mardrömsssituation!!!!!

2008-09-30 @ 06:32:36
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0