Hur bimbo får man bli egentligen?

 På väg hem från stan i bussen, får jag syn på en blond tjej, snygg, typ 16 eller 17 år, som står mitt i bussen och härjar åt sin tjejkompis:

" Fy fan va feg du är, Fy fan alltså du är en sån jävla värdelös och äcklig människa. Fy fan för dej! Stig av bussen, stig av bussen! Fan, ska jag sparka av dig eller? Liksom, du är så jävla feg osv osv osv. "


Vid nästa stopp steg kompisen av och den blonda tjejen spottade en rejäl loska i ryggen på henne!
Framför ögonen på alla andra passagerare.

Snacka om att skämma ut sig. Och snacka om att jag aldrig mera skulle prata med den tjejen om hon var min kompis! Tydligen var det en rejäl konflikt de hade på gång ( nähhee, det menar du inte? ) och helt klart hade kompisen gjort något rejält för att den här tjejen skulle bli så förbannad, men ändå?? Tänk efter lite! Och gräla någon annastans och inte där mitt i bussen! ( fast, iofs var det lite som att vara med i Skilda Världar eller nåt :)


Ja ja, var och en med sitt...

Jag tycker bara att man ska akta sig för vad man häver ur sig åt en kompis om man vill ha den kvar längre fram - även om man kanske hatar den i stundens hetta.

Kommentarer
Postat av: natalie

oj, va hemskt. Vad gjorde tjejen sen då när kompisen hade gått av..?
Va skämmigt..

2008-04-17 @ 22:22:24
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se
Postat av: sanny

ush, inte kul

2008-04-17 @ 22:30:56
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Filimompomflickan.

snacka om drama queen!

hehe aa, ha en jätteskön fredag!

2008-04-18 @ 09:39:23
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0