Varning!

image104

Gäller att hålla koll på barnen!:)

Kommentarer
Postat av: Karina

Hah, här får man akta sig!

Vad skoj, men du kan ju testa nån gång, vi kommer säkert att behöva folk nästa år! Om du vill såklart :)

Läste att du har som mål att skriva en bok, vad ska den handla om? Eller du kanske bestämmer det sen? Spännande iaf, själv försöker jag läsa så ofta jag kan, typ mellan slussen och saltsjöbaden där jag bor
när jag åker saltsjöbanan och hemma på helgerna ibland. Men mest läser jag på sommaren när jag är ledig! Du då, läser mycket böcker?

Ska du göra något skoj i helgen?
Ha det bra!

2008-04-18 @ 14:22:29
URL: http://fager.blogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0