Godmorgon!

Hej på er!

Dåligt med uppdateringar på den senaste tiden, men just nu är det mycket annat som måste hinnas med - t.ex. historiken. Jag ska sätta ihop en historik över vår ungdomsförening och allt ska vara färdigt till den 1.9, eftersom de planerar att ge ut den till jul. Så, det är slutspurten som gäller!

I förrgår cyklade jag runt i byn och pratade med de äldre personerna om vad de minns från sin tid i UF och sådant. Jag hade inte ätit socker på över 2 v och hela den dagen blev jag bjuden på kakor! Kändes oartigt att tacka nej, så när jag kom hem mådde jag rejääält illa...heh, men det visar väl bara att socker verkligen inte är bra!:)

Jag ska jobba idag, mulet ute. Igår när jag var ledig sken solen - så det är perfekt tajming!

Ha en underbar dag allihopa!
Kram!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0