Hallooo i stugan!

Hej på er!

Nu är jag hemma igen. Solen sken när jag vaknade men nu tornar mörka moln upp sig igen. På vägen hem hämtade jag syrran som sovit över hos en kompis...det blev en hel del svänga tillbaka och svänga om och så vidare, innan jag hittade rätt bland alla småvägar!

Så sitter jag här igen, redo att ta itu med historiken och katten är på plats i famnen. Hon sover och pockar på uppmärksamhet om vartannat. Rycker till när jag kommer in på en blogg med musik, gör hon iaf:)

Vad ska ni hitta på för kul idag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym





Nu finns det en ny sida där du kan samla ihop poäng och få gratis presentkort på H&M, Gina tricot eller JC :D jättelätt :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27 , passa på att bli

medlem nu när den är ny ;)



finns också forum osv. superbra sida helt enkelt



2008-08-24 @ 12:47:54
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0