Hjälp vad trött man kan vara!

Halluu!

Vaknade med ett ryck till låten " You got me dancing and crying, " som började spela någonstans i huset. Fattade ingenting först, knappt var jag var ens. Måste ha varit brorsans alarm eller något. Steg hursomhelst upp samma tid som resten av familjen idag. Det är liksom en del av planen att få in nån sorts rutin igen, men så trött som jag är så kanske jag somnar med ansiktet i müslin innan jag ens fått i mig frukosten, haha:)

Fortfarande mulet ute, men då behöver jag i alla fall inte sucka över att jag måste sitta inomhus och skriva!

Ha en underbar dag allihopa!
Kram!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0