Morning!

Halloj!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock, men är ändå rejält trött...Måste sätta igång med historiken på direkten, så därför steg jag upp lite tidigare än jag annars hade gjort. Hur som helst så blev det en riktigt bra kväll igår. Vi åt tills det stod ut genom öronen och sköt raketer tills krutröken var så tjock att vi inte såg ett dugg ( nästan iaf :). Hur var er kväll?

Idag ska jag försöka hinna svara på kommentarer, blev inte så mycket av det igår - hann helt enkelt inte. Men massor av tack ska ni ha, jag läser ALLTID kommentarerna och försöker verkligen svara så gott jag kan!:)

Ha en underbar dag allihopa!
Kraaaamar!<3

( P.S! Det ser lite konstigt ut här just nu, och det är bara för att ombyggnad är på gång! Snart blir det riktigt snyggt! D.S! )

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0