Så var det båtdag igen...

Gomorron!

Halvsoligt ute, blåser lite och jag har just stigit upp. Blev avbrott i filmtittandet igår - blev så trött! Så det blir att kolla klart den idag! Så ska det tvättas kläder och packas och färgas hår innan jag sätter mig på bussen ner till Åbo kl 3. Urk. Har inte minsta lust att åka tillbaka till Sthlm. Inte den MINSTA. Men, nåja, det är som det är och lika bra att se positivt på saken och vet ni vad det är? Jo, att Vanessa kommer dit imorron! Har inte sett henne på 2½ år, eftersom hon bor i Frankrike. Träffade henne under min utbytestid där borta, gick i samma klass. Så, det blir sightseeing för hela slanten under 8 dagar!

Lite historik-skrivande måste förstås också hinnas med...

Nuuu ska jag gå och käka frukost - müsli med fettfri mjölk. Är jättemätt ännu efter chipsen igår kväll, haha, men ÅTMINSTONE kaffe får jag i mig!:)

Hur ser era planer ut för dagen?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0