Tillbaka i City

Då var jag i Stockholm igen då. På morgonen var det soligt och fint, men nu är det mera mulet. Har kollat film, ätit frukost, städat och sitter nu och dricker kaffe. Resan gick bra. När jag kom ombord visade det sig att vi var 3 kvinnor i samma hytt, alla med en massa bagage så jag som kom dit sist, fick knappt plats. Gick till info och ställde mig i hyttkön och en kaffe senare fick jag veta att jag hade möjlighet att flytta till en tom 2-personershytt för bara 7 euro extra.

Kändes som ett förmånligt pris, med tanke på att jag då kunde vara ganska säker på att få sova lugnt och dessutom göra vad jag ville under kvällen. Det blev pistagenötter och 2 filmer!:)

Om ca 2½ h ska jag hämta Vanessa från Cityterminalen, ska bli jättekul! Har köpt liiite till kylskåpet, som jag fick börja med att totalrensa när jag kom hem. Så hon behöver inte tro att vi svälter här i Sverige iaf:)

Ha en suverän dag allihopa!!!:)

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0