Goood Morgon!

Hoppas ni alla sovit gott? Själv somnade jag före 12 och steg upp alldeles just, typ 8. Tack vare medicinen så gick det att sova! Ska träffa min handledare idag, ser väl inte så där hej-hoppsan-fram emot det, men det är som det är. Sedan jag såg henne sist har jag börjat om helt och hållet och det hon nu ska gå igenom med mig är en gammal text. Dessutom vill hon ofta en sak och jag en annan - hon gillar trevliga och mysiga böcker och jag gillar skrämmande och kusliga sådana.

Det går ju inte riktigt ihop eller hur?


Ska försöka skriva lite nu på direkten. Av nån anledning går det alltid lättare på morgonen när jag är yrvaken och inte fullständigt närvarande. Andra författare använder knark ( Stephen King ) och jag använder sömnighet:P Vad är månne bättre?:P

Ha en suveränt bra dag allihopa!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: sarah

Hihi jepp det är Ekenäs! :) Finska är krångligt :S hehe.



JAPP myskoga kiisar (som vi sär i Tammisaari ;)) haha!



Detsamma :) :*

2008-12-10 @ 09:59:27
URL: http://thiindra.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0