Snart är det helg!

Hej på er! Hoppas allt är bra?

Har varit i skolan idag, men hade bara 2 h - tack gode gud för det! Det var nämligen de två längsta timmar jag genomlidit på väldigt länge. Vi satt och lyssnade på två jurister som pratade om upphovsrätt, kontrakt och juridiska grejer när det gäller skrivande och det var såååå tråkigt. Dels för att vi redan hört mycket av det de pratade om och dels för att de tblev så mycket teoretisk info att min morgonhjärna inte klarade av att ta in allt.

Snart är det lördag och då bär det av till Dansbandskampen. Ska bli jättekul och på söndag har jag bjudit hit Thea och Sophie på glögg, pepparkakor och bullar!:) Ska blir riktigt trevligt. Efter det så är det bara två dagar kvar i Stockholm innan jag åker hem på jullov i 3 veckor.

Vad har ni för helgplaner?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan det vara så att du är dansare?

2008-12-12 @ 07:39:51
URL: http://nokbin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Taack så hemskt mycket! Vilken fin blogg du har!! Hur gör man för o fixa till sin blogg såhär snyggt? Kram Sofia

2008-12-12 @ 11:20:23
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0