Sorgliga nyheter

Har inte orkat skriva så mycket idag. Sov urdåligt på båten senaste natt så sömnbristen har bara blivit värre och jag är uuurtrött. Det blev sorgligt när jag kom hem, för det visade sig att det ena marsvinet hade dött igår kväll när Sandra kom hem från sin praktik. Vi vet inte varför det gått som det gått, men hon hade 4 nyfödda ungar intill sig som också var döda, så antagligen hade det blivit komplikationer när hon födde fram dem:( Var lite orolig för henne redan här tidigare, eftersom hon blev så otroligt tjock och graviditeten verkade ta så länge. Men vad kan man göra om det inte räcker med att ta hand om henne så gott man bara kan...

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-04 @ 20:19:58
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack :)

Jag är riktigt nöjd med den.

2008-12-04 @ 20:25:01
URL: http://lmongo.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0