Ett något sent god morgon!




God morgon kära läsare!


Hur är det med er idag?
Somnade till ljudet av ösregn mot taket igår och vaknade till en
ösregnig dag och storm...
Det är något väldigt mysigt med att somna till regn,
men att vakna upp till det är en heeelt annan sak...eller vad säger ni?

Idag ska jag skriiiiva, både på bok och historik.
Borde så småningom kanske börja fundera lite på handledare under hösten också?
Vi får välja vilken författare som helst, som vi haft under det gångna läsåret...
Ingen lätt grej att välja kan jag säga, eftersom ingen av de
lärare vi haft själva skriver i den genre som jag gör.
Ja, ja - det ordnar sig!:)

Nu blir det i alla fall film allra först!

Ha en underbar dag!:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Stressig bild va dei allafall..

:)

Men jag gillar att städa så de e ej så stressigt..

:)

men kan bli närman har tvp barn hemma.. så tvätta golvet när domsover middag :D

2008-07-21 @ 10:18:38
URL: http://[email protected]
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0