Hemma igen!

Kom just hem från stan, där jag har varit och träffat Mixen - evigheter sedan sist, känns det som! Vi gick och käkade lite till Amarillo, ett hett restaurangtips om ni kommer till Finland!:) Åt en kycklingsallad, som var riktigt mumsig! Satt och snackade hit och dit och gick sedan en sväng på stan. Märks att det inte är alltför ofta som jag är i Vasa mera, vet ingenting!:)

Regnar gör det ännu och inget paraply hade jag...rusade in till en butik för att köpa något billigt, men där hade de inga kvar!! Säger ju en del om vilket väder det är nu för tiden...

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja men visst, det var det verkligen :)Tack!

2008-07-22 @ 19:14:03
URL: http://karinfr.blogg.se/
Postat av: JVS

haha tacktack :D haft en bra dag ;)?



Sv: haha gillar verkligen färgerna :) Åhh taack, nu blir jag också glad ;) hihi

2008-07-22 @ 19:26:14
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0