Kan det bli mer skvallerpatetiskt?



Jag fattar inte vad som är meningen. Idag skriver Expressen om hur de saknar favoritparet Jennifer Aniston och Brad Pitt som tydligen skulle ha firat sin 8:e bröllopsdag i dag om det inte vore för Angelina Jolie...

Hallåå-å?! Varför skulle vi som läsare bry oss? Det är väl deras liv, precis som vi
"vanliga dödliga" går igenom relationer, avslutar dem och går vidare - innan vi hittar den rätta vill säga^^
Det samma gäller väl kändisar! Varför skulle vi sörja att deras äktenskap tog slut? P-A-T-E-T-I-S-K-T! Finns det verkligen inget vettigare att skriva om?

Läs mera här!



Det samma gäller när pressen ältar Britney och Justin - om och om igen. Trots att det är flera år sedan de gjorde slut!
Vi hoppas på en återförening....?!?!?
Ibland verkar det nästan som om det är media och inte stjärnorna som är involverade i förhållanden...

Visst, man är otroligt glad och lycklig när ens förhållande funkar - det är jag också och har varit många gånger. Men trots det skulle inte jag vilja ha en enda av de killarna tillbaka.

Så snälla media - gåååå vidare och skriv om något av betydelse!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jag håller verkligen med dig om median! Du sa det jag skulle sagt ;P .. javisst är dem söta, badskummet luktar choklad.. tror att man badar i oboy haha ;D mums!



fin blogg btw! :)

2008-07-30 @ 21:22:21
URL: http://dontsaynever.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Ja precis :) fast jag tycker nog klänningarna var "okej", bara. Men det kommer nog in mer snyggt senare! Det är ju inte ens höst än.



Kan bara instämma :P jisses. Men måste erkänna att Justin och Britney var så fina ihop! Båda så oskuldsfulla och söta. Lite skillnad mot idag.

2008-07-31 @ 02:27:21
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Elle

Helt rätt, låt de vara, de är ju likadana som du o jag... fast med lite mer pengar ;)



Sv. jo det finns mycket fint att hitta ;)

2008-07-31 @ 08:24:27
URL: http://fashionforelife.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

tidningar....dom har la inget o skriva om ;)

2008-07-31 @ 08:27:17
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0