Sommarmorgon!



Tjingeling!

Solen skiner fortfarande, härliga tider!
Är som vanligt jättetrött, men får skylla mig själv då jag
nödvändigtvis ska gå och lägga mig sent och stiga upp tidigt...

Jobbar idag också, som vanligt från kl 16. Imorgon jobbar jag från
morgonen istället. Då blir det att stiga upp 5...ser jag *host* fram emot!

Hur är läget med er idag?

Ha det bäst allihopa och GLÖM inte att TÄVLA!:)

Kraaamar!



Var med och tävla om vackra halsband från NetGlitz här och lyxiga produkter från Lancôme här!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ha en jättebra dag! :D

2008-07-04 @ 10:31:00
URL: http://kaylie.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0