Bara en aaaning trött...



Jag steg upp på allvar för en timme sedan.
Eftersom vi inte hade någon hytt på båten, så satt jag uppe hela natten fram till klockan 8 på morgonen då jag steg på bussen upp till Vasa. Då tog jag fram kudden och somnade som en stock.

En timme senare vaknade jag av att jag hört någon säga biljetter på finska. Jag blev yrvaken och såg en ung kille sitta bredvid mig och trodde genast att han satt där och väntade på att jag skulle visa biljetterna. Jag började babbla något osammanhängande och ta fram biljetterna och han bara:

" Jag har inte sagt något. "

Det visade sig vara en helt vanlig kille som var på väg hem med sina kompisar. Gissa om de hade roligt åt mig resten av resan!:) Haha!:)

Kom hem runt halvfyra och sov fram till halvtio...fortfarande übertrött!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0