Film: Sex And The City



Carrie, Charlotte, Samantha och Miranda lever vidare sina liv.
Carrie ska gifta sig med Mr Big. Charlotte har en 3-årig adopterad dotter tillsammans med Harry. Samantha bor i L.A. tillsammans med Smith och hon jobbar också som hans manager. Miranda lever stressat familjeliv i Brooklyn. Sedan rörs allting om och Mr Big lämnar i princip Carrie vid altaret - ska de någonsin få varandra? Samantha är inte riktigt nöjd med sitt liv och har en oooerhört sexig granne - ska hon kunna vara trogen mot Smith? Mirandas värld faller samman när Steve avslöjar att han varit otrogen - ska de hitta tillbaka till varandra? Och Charlotte - ska hon någonsin bli gravid som hon drömt om?

Filmen var bra, men inte fullt så bra som jag hoppats. Då är jag ändå stooort SATC-fan! Har sett boxen X antal gånger!:) Filmen kändes som en miniserie i ett enda långt avsnitt, vilket jag förväntat mig, men som film kändes den väl lång. Dock fanns det flera starka scener, som berörde en rejält och den klassiska humorn fanns hela tiden där. Så sevärd? Om man gillar SATC, så abso-fucking-lutely!:)

År: 2008     Huvudroller: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, Cynthia Nixon     Regi: Michael Patrick King


Kommentarer
Postat av: Anonym

Can't wait to see it! :D

2008-06-22 @ 22:59:21
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0