Glass + bio " in da city "



Kvällens program: Först skjutsade mamma mig till Kvevlax, eftersom syrran jobbade och hade den bil som hon och jag delar på. Därifrån for jag och Minna in till stan till bion. Var framme i god tid, ifall det skulle vara kö. Det var det inte. Ganska folktomt faktiskt, men SATC har ju gått på bio i 2 v här redan så...
Snyft snyft säger jag bara om filmen.
Tjejen bredvid mig satt och grät högt och hennes pojkvän hade roligt åt henne.
Efteråt stack vi till ABC och åt glass. Mums! ISO - strutar = en klar favorit!:)
Vilken är er glassfavorit?

Kommentarer
Postat av: GM

Svar: håller med dig :) Anita verkar på något sätt så allvarlig på bildera :) Ha en fortsatt riktigt trevlig kväll :)

2008-06-22 @ 22:17:25
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0