Reeedan måndag?



Gooomorron på er!

Ungefär som den katten känner jag mig idag. Trött som sjutton! Jag KAN gå och lägga mig på nytt och kommer nog strax att göra det också. Hade bara hoppats kunna stiga upp den här tiden i dag så att jag lyckas gå och lägga mig tidigt ikväll istället. Min morbror och morbrorinna har just åkt, det är därför som jag är uppe.

Leeedig i dag.
Fast egentligen vill jag jobba. Men först nästa vecka...
Blir TOKIG på den här sommaren.
*sliter mig i håret, nästan*

Men jag har prinsesstårta i kylen och choklad i skafferiet - nån som är sugen?

Ha en underbar dag allihopa!!!
KRAM!:)


Passa på och tävla om lyxiga produkter från Lancôme här!

Kommentarer
Postat av: My

Du är oxå uppe med tuppen ser jag. fyfan för att vara det när man är ledig haha :P

2008-06-30 @ 07:19:06
URL: http://myanderssons.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Haha klart jag säger till om jag hittar ett botemedel på nattugglande ;)

2008-06-30 @ 08:20:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0